Kızlar yaa dua edin bana 35 haftalık olduk cuma memlekete gidicem ailemin yanına doğuma. Uçuş raporu verdi doktor binebilirsin sorun yok dedi ama aklıma tüküreyim çok bekledim burda eşim gelemiyor çalışıyor onu yalnız bırakmayım diye. Korkudan doğurmam inşallah uçakta
1,512,149 soru
24,665,545 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın