Emzirme yastığını 9 aydır kullanıyorum canım bebe uyurken bende sarılıp yatıyorum hatta puset örtüsü de kullanışlı. Yatagi misafirliğe girerken götürüyordum genellikle yere yatırmamak için
1,512,165 soru
24,665,762 cevap
366,968 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın