Emzirme yastığını 9 aydır kullanıyorum canım bebe uyurken bende sarılıp yatıyorum hatta puset örtüsü de kullanışlı. Yatagi misafirliğe girerken götürüyordum genellikle yere yatırmamak için
1,512,150 soru
24,665,536 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın