Kizlar adetime 6 gun var sadece ablamla esime soyledim kimseye soylemek istemiyorum ama mutlulugumuda paylasmak istiyorum size yazdimm normal bi testle bole cikti var demiii bebisimm
Bebiş burdayım diye bagiriyohafi gözün aydin
1,512,251 soru
24,666,815 cevap
367,042 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın