Kizlar adetime 6 gun var sadece ablamla esime soyledim kimseye soylemek istemiyorum ama mutlulugumuda paylasmak istiyorum size yazdimm normal bi testle bole cikti var demiii bebisimm
Bebiş burdayım diye bagiriyohafi gözün aydin
1,512,204 soru
24,666,242 cevap
366,990 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın