Kizlar adetime 6 gun var sadece ablamla esime soyledim kimseye soylemek istemiyorum ama mutlulugumuda paylasmak istiyorum size yazdimm normal bi testle bole cikti var demiii bebisimm
Bebiş burdayım diye bagiriyohafi gözün aydin
1,512,220 soru
24,666,364 cevap
367,002 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın