Kizlar adetime 6 gun var sadece ablamla esime soyledim kimseye soylemek istemiyorum ama mutlulugumuda paylasmak istiyorum size yazdimm normal bi testle bole cikti var demiii bebisimm
Bebiş burdayım diye bagiriyohafi gözün aydin
1,512,234 soru
24,666,671 cevap
367,032 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın