0 oy
460 göst.
Diğer kategorisinde (946 puan) tarafından
Bununla ilgili ne yapmak lazım kızlar r sesini evde ben nasıl öğretirim yada hangi doktora götürmek lazım 

8 Cevaplar

0 oy
(10,761 puan) tarafından

Benim kardeşimde r harfini soyleyemezdi okula başlayınca düzeldi arabaya ayaba derdi tabi sadece bu değil çoğu şeyi söylerken yutarsın r'yi :) amaokula başladı düzeldi cok şükür,suan lise 2"ye gidiyo

(946 puan) tarafından
1. Sınıfa gidiyor ama söyleyemiyor. Yazarken okurken hep karışıyor y yazıyor onun yerine
(10,761 puan) tarafından
Alışır canim merak etme adapte olmaya calisiyodur bize göre hersey basit ama onlar için çok zor şu okul dönemi
(946 puan) tarafından
İnşallah canım
-Reklam-
0 oy
(906 puan) tarafından
23 yaşındayım hala çok konuştuğum zaman r Keri söyleyemem 7 yaşında okulda öğretmen zorla söyletmişti kelimeyi tek söyleyince söyleyebilirim ama cümle içinde söyleyemiyorum 
(946 puan) tarafından
Anladım canım bende de oluyor bazen r harfini yutuyorum bazen ama inşallah düzelir
0 oy
(6,378 puan) tarafından
Bende 7-8 yaşlarimda soyleyemiyordum şimdi benden iyi "R" diyen yok. :)
(946 puan) tarafından
İnşallah düzelir canım çünkü hem okumasını hem arkadaşlarım ile iletişimini etkiliyor
(6,378 puan) tarafından
Sürekli dogru telafuz yaptirin mesela ben r ile l harfini kariştirirdim bunlari ayirin y ile de kariştirmasin.
(946 puan) tarafından
Evet canım bazen de l diyor
0 oy
(765 puan) tarafından
Benim kardeşim 7 yaşına kadar söyleyemedi okula başladı öğretmeni öğretti hatta gülerdik araba ya ayaba  derdi çok dert etme okulda çok güzel ogretiliyor
(946 puan) tarafından
İnşallah canım ya çünkü hem okumasını hem arkadaşları ile iletişimini etkiliyor
(765 puan) tarafından
Daha birinci sinifmis daha bir dönem bile bitmedi olur merak etme bizzat yaşadık
0 oy
(2,589 puan) tarafından
Özellikle son harfinde, içinde r harfi olan kelimeleri tekrar ettirin. Işıldar, parlar vs gibi.... Mutlaka üzerine düşün. Annem bende cok uğramış çok şükür R leri söyleyebiliyorum. Ihmal etmeyin aman diyeyim
(946 puan) tarafından
Düşüyorum canım rehberlik hocası ile görüştük hastaneye de götürücem bunla ilgili
0 oy
(586 puan) tarafından
Dil terapistine götürün canım ben de söyleyemiyordum  düşün üniversitede dil terapisine gittim öyle düzeldi oradaki hoca daha erken gelseydin daha kolay olurdu ddi r harfin nasıl çıkardığını göster örneğin dilin nerede olacağını ben yanlış yerde söylüyormuşum 
(946 puan) tarafından
Devlet hastanesinde yok demi dil terapisti
(586 puan) tarafından
Özel klinikleri var canım çok geçmeden götürün ileride daha çok sorun olabilir
(946 puan) tarafından
Tamam canım saolasin
0 oy
(2,192 puan) tarafından
Abimin oğlu ari ari diye şarkı soyluyodu öyle öyle öğrendi yalan olmasn 3 yaşında falandı heralde 
(946 puan) tarafından
Anladım canım saolasin
0 oy
(1,364 puan) tarafından
Hic birsey yapmaya gerek yok. Oglumda daha bundan 8 ay oncesine kadar soyleyemiyordu ((6.5 yaş)) Sabah okula gitti, öglen aldigimda guncellenmiş sekilde israrla riza remzi cagri kerem diye diye sayarak gelmisti  :) 
(946 puan) tarafından
Ay inşallah canım ya

İlgili sorular

0 oy
24 cevap 886 göst.
4 Ağustos 2025 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Lidaadil (65 puan) tarafından soruldu
+2 oy
20 cevap 472 göst.
20 Nisan 2025 Diğer kategorisinde SL (1,794 puan) tarafından soruldu
+2 oy
1 cevap 164 göst.
30 Mart 2025 Diğer kategorisinde yigitmira (197 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 120 göst.
26 Aralık 2024 Diğer kategorisinde Elfu (1,233 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,482 soru

24,669,857 cevap

367,196 kullanıcı

...