0 oy
163 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (191 puan) tarafından
Hanımlar 3 aydır süren mantarım vardı neyse hapa başladım 2 gün sonra adet oldum adetim bedeli 2 gün oluyor çok afedersiniz açık sarı yapışkan akıntım var ama çok az geliyor ve ara ara doktorumu aradım normal dedi bu arada yanma kaşıntı vs hiç bişey yok ama yinede aklıma takıldı normal mi acaba

1 cevap

0 oy
(191 puan) tarafından
Bilgisi olan yok mu
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 82 göst.
30 Nisan 2024 Diğer kategorisinde Frtnzn (531 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 111 göst.
21 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde arzu07 (191 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 129 göst.
21 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde arzu07 (191 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 208 göst.
21 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde arzu07 (191 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,475 soru

24,669,626 cevap

367,188 kullanıcı

...