0 oy
129 göst.
Diğer kategorisinde (191 puan) tarafından
Hanımlar yazmıştım daha önce kaşıntım şükür geçti dün hafif vardı bugün yok gecede yok ama süt gibi akıntım var normal mi kokusuz akıntı kaşıntıda yok içim mi temizleniyor bu arada fitil hap kullanmıyorum bitti sadece krem kullanıyorum 
notu ile kapatıldı: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 111 göst.
21 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde arzu07 (191 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 209 göst.
21 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde arzu07 (191 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 409 göst.
0 oy
0 cevap 83 göst.
30 Nisan 2024 Diğer kategorisinde Frtnzn (531 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,497 soru

24,669,994 cevap

367,201 kullanıcı

...