Bir yudum aldım kalp oldu aşık mıyım neyim ahah
Geç olsada içtim şimdi
Afiyet olsun cnm ❤️
bende durum bu kahve yapamadım bugün ❤️
Çookktan içtim ben Busecim. biraz enerjim geldi evi topladım geç de olsa :) hiç olmamasından iyidir mantığıyla
Bi saat once ictik
1,512,234 soru
24,666,657 cevap
367,029 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın