Bir yudum aldım kalp oldu aşık mıyım neyim ahah
Geç olsada içtim şimdi
Afiyet olsun cnm ❤️
bende durum bu kahve yapamadım bugün ❤️
Çookktan içtim ben Busecim. biraz enerjim geldi evi topladım geç de olsa :) hiç olmamasından iyidir mantığıyla
Bi saat once ictik
1,512,289 soru
24,667,195 cevap
367,052 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın