0 oy
177 göst.
Diğer kategorisinde (2,462 puan) tarafından

Kızlar yarın sezeryanım var eşimle covid testi verdik. Gece kabus görüp durdum pozitif çıkıyordu. Inşallah çıkmaz. Bi rahatsızlığımız da yok çok şükür ama insan tereddüt ediyor. Bir de babam göreve gitmişti. Ordan gripli şekilde döndü. Gruptan bi arkadaşı test vermis pozitif çıkmış. Aynı yerde yatıp kalkmışlar babam da test vermeye gidiyor. Kız kardeşimin de boğazı ağrıyormuş. Annem evde kızıma bakcaktı 1 hafta yemeģimizle ilgilenecekti o da gelemiyor. Dua edin de temiz çıksın testlerimiz. Öpüldünüz ama sosyal mesafeli :kissing:

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
İnşallah sonucunuz  korktuğun gibi çıkmaz canım  rabbim yardımcın olsun inşallah 
(2,462 puan) tarafından
Amin canım Allah razı olsun ❤
-Reklam-
0 oy
(665 puan) tarafından
Rabbim şifa versin inşallah...
(2,462 puan) tarafından
Amin canım inşallah

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 180 göst.
10 Mart 2026 Diğer kategorisinde 2bebek1anneee (343 puan) tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 690 göst.
30 Ocak 2026 Diğer kategorisinde nicksiz (163 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 478 göst.
16 Aralık 2025 Diğer kategorisinde Memuranne& (1,800 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 243 göst.

Kategoriler


1,512,560 soru

24,670,833 cevap

367,250 kullanıcı

...