Ablama alcaz da ben çok beğendim oda kararsız bizim kızlar anlar dedim
Pandemiden beri yeni evlenen herkes aynı oturma odası alıp boy boy paylasiyo belediye dağıtmış gibi bence çok şık bu model hemde farklı en azından diğerleri gibi değil güle güle kullansin
1,512,178 soru
24,665,965 cevap
366,976 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın