İşlerimi yaptım. Oğlumu doyurdum uyusun diye sallıyorum ama Umut yok uyursa kahve icicem
Bızde uyandık kızm yerde sürünüyor oynuyor bende kanal d neler oluyor hayatta seyrediyorum hakanın yorumlarına bayılıyorum çok dobra
Bitki çayımı yaptım müge ablayı izliycem
Hanımefendi uyursa inşallah oğluşumla bana kahvaltı hazirlayacam
1,512,325 soru
24,667,806 cevap
367,084 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın