İşlerimi yaptım. Oğlumu doyurdum uyusun diye sallıyorum ama Umut yok uyursa kahve icicem
Bızde uyandık kızm yerde sürünüyor oynuyor bende kanal d neler oluyor hayatta seyrediyorum hakanın yorumlarına bayılıyorum çok dobra
Bitki çayımı yaptım müge ablayı izliycem
Hanımefendi uyursa inşallah oğluşumla bana kahvaltı hazirlayacam
1,512,262 soru
24,666,915 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın