Ne güzel çoğu kişinin annesi yada eşinin annesi bakıyor biz gurbetteyiz tanıdığım hiç kimse yok burda 40 çıkana kadar annem kalacak eşimin annesinin başında diğer torunu var annesi babası ayrı benimde işe dönmem gerek napıcm bebeğimi kime bırakacam inanın hiç bilmiyorum bakıcılara zerre güvenim yok kreşe da aynı henüz doğurmadım ama kafam bunlarla dolu
1,512,230 soru
24,666,626 cevap
367,023 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın