Tl değersiz, Almanya da koymaz bin €, battık deme bence gayet normal.
Almanyadan aldiysan bin € hiç bişey değil.
Bebekler için eşyaların, süslü püslü odaların hiçbir kıymeti yok. Onlar sadece sevgi bekliyor bizlerden
1,512,230 soru
24,666,607 cevap
367,020 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın