Tl değersiz, Almanya da koymaz bin €, battık deme bence gayet normal.
Almanyadan aldiysan bin € hiç bişey değil.
Bebekler için eşyaların, süslü püslü odaların hiçbir kıymeti yok. Onlar sadece sevgi bekliyor bizlerden
1,512,194 soru
24,666,153 cevap
366,986 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın