30 haftalık hamileyim. Bugün 2. Doz aşımı oldum. Şuan çok az aşı yeri acıyor o kadar. Onun dışında bir sıkıntımız yok çok şükür. Antikorumuz bol olsun
1,512,399 soru
24,668,598 cevap
367,134 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın