30 haftalık hamileyim. Bugün 2. Doz aşımı oldum. Şuan çok az aşı yeri acıyor o kadar. Onun dışında bir sıkıntımız yok çok şükür. Antikorumuz bol olsun
1,512,417 soru
24,668,827 cevap
367,148 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın