Kızlar biz bu evi aldıgımıza balkonuna üstü tentene kaplıydı öncekinler yaptırmış. Şimdi komşuyla zıtlaştınca tenteneyi yarın sökecekler diyor direkt sökülür mü sökme haklı var mı nasıl olur yaşayan var mı
Aldığınız zaman kapliymis zaten şimdi sökmek ne mantık anlamadim
O ney giz ahahah cahil kaldım
1,512,707 soru
24,672,818 cevap
367,361 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın