Kızlar biz bu evi aldıgımıza balkonuna üstü tentene kaplıydı öncekinler yaptırmış. Şimdi komşuyla zıtlaştınca tenteneyi yarın sökecekler diyor direkt sökülür mü sökme haklı var mı nasıl olur yaşayan var mı
Aldığınız zaman kapliymis zaten şimdi sökmek ne mantık anlamadim
O ney giz ahahah cahil kaldım
1,512,285 soru
24,667,138 cevap
367,049 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın