Hamsi değilde barbun seviyorum onun fiyatida hep uçuk. O yüzden haftada veya 2 haftada bir yaparım.
Fiyatın düşmesini bekliyorum kiloya göre pahalı ya şu an
1,512,317 soru
24,667,660 cevap
367,075 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın