Hamsi değilde barbun seviyorum onun fiyatida hep uçuk. O yüzden haftada veya 2 haftada bir yaparım.
Fiyatın düşmesini bekliyorum kiloya göre pahalı ya şu an
1,512,150 soru
24,665,542 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın