Oglumun doğum günü bugün, Covid bitmediği için kimseyi çağırmadık kendi kendimize kutladık işte küçük çaplı birşey oğluşun gönlü oldu
ddevami bunlar bu kadar ♥️
Rabbim acil şifa versin nice yaşları olsun
1,512,452 soru
24,669,314 cevap
367,168 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın