Oglumun doğum günü bugün, Covid bitmediği için kimseyi çağırmadık kendi kendimize kutladık işte küçük çaplı birşey oğluşun gönlü oldu
ddevami bunlar bu kadar ♥️
Rabbim acil şifa versin nice yaşları olsun
1,512,250 soru
24,666,793 cevap
367,042 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın