Oglumun doğum günü bugün, Covid bitmediği için kimseyi çağırmadık kendi kendimize kutladık işte küçük çaplı birşey oğluşun gönlü oldu
ddevami bunlar bu kadar ♥️
Rabbim acil şifa versin nice yaşları olsun
1,512,658 soru
24,671,985 cevap
367,301 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın