Benimde sağ elimde var duvara yumruk attığım için oluştu 6 yıldır çekiyorum arada bir zorluyor beni çok ağrı yapıyor arada ağrısı gidiyor kafasına göre takılıyor ameliyat dendi ama ben istemedim
1,512,336 soru
24,667,936 cevap
367,096 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın