Benimde sağ elimde var duvara yumruk attığım için oluştu 6 yıldır çekiyorum arada bir zorluyor beni çok ağrı yapıyor arada ağrısı gidiyor kafasına göre takılıyor ameliyat dendi ama ben istemedim
1,512,191 soru
24,666,068 cevap
366,981 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın