Eltim ile aramız çok iyidir, maşallah diyeyim :d
Resmiiyiz biz hiç elti gibi degiliz valla
şuan 1 tane eltim var onunla da iyiyiz zaten farklı şehirlerde oturuyoruz bekar bir kaynım daha var onun eşiyle nasıl oluruz bilmiyorum daha küçük 19 yaşında
Eltim yok tek gelinim öbür boyuda tek gelin olarak kalicam
1,512,169 soru
24,665,819 cevap
366,971 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın