Eltim yok .
Çoook iyiyiz canım eltim (eltim yok:) )
Hepimiz bir oturuyoruz (Kapı ayri) ama çok da iyi değiliz muhabbetimiz yok ki aynı yastayız ama bi tuhaf
1,512,149 soru
24,665,569 cevap
366,955 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın