0 oy
287 göst.
Diğer kategorisinde (2,351 puan) tarafından
Kızlar çok soru sordum bu konuyla ilgili ama endişelerimi gideremiyorum, maalesef doğum sonrası dikisim zorlandı kendime dikkat edemedim sağ tarafimda ağrı kaldı bir ay oldu ameliyat olalı ama tam iyileştim diyemem evde ayakta gezecek halim yok, bu süreçten sonra bebeğe tek başıma bakmam gerektiğinde kucağıma alıp nasıl indiricem nasıl ayakta bebekle gezicem bebeğe yeticem bilmiyorum biraz tavsiye verir misiniz, bebek gece uyutmadigi zamanlar hiç bakacak halim olmuyor onun dışında da beni en çok urkunten kucağa alıp indirirken dikişleri zorlamak. Çok direncsiz bir vücudum var

5 Cevaplar

0 oy
(33,511 puan) tarafından
Sabretmekten başka çare yok canım baya yzun süre geçmiş 1 ayda neden düzelmedinki hala
(2,351 puan) tarafından
İlk 10 günde çok güzel iyilesmistim sonra ağrım olunca hep yattım toparlanamadim
-Reklam-
0 oy
(14,399 puan) tarafından
Benim ağrım 10 günde geçti öyle dayanılmaz bir ağrım olmadı korse kullandım doğumdan sonra ertesi gün taktım hemen korse yokken ağrım oluyodu korseyi takınca olmuyordu bence korse sayesinde erken iyileşme oldu. Şimdi 2.ye hamileyim o beni düşündürüyor 2 yaşında olacak oğlum kardeşi doğduğunda sezeryanla 2sine nasıl bakicam korkusu var
(2,351 puan) tarafından
Birisi lazım yaninizda
0 oy
tarafından
Bnm de dikisim zorladım   çocuğu kucağıma alıyorum hep ağrı yapıyor bide oğlum kucağa alıştı  çok zor 
(2,351 puan) tarafından
Kaç aylık canım oglun
tarafından
5canm agriyir bazen ama alıştım artık şuan kaynanamdayim ama hep çocuğa bn bakiyirum bnm de sağ tarafım agriyir hep
(2,351 puan) tarafından
Yataktan kalkarken bile ağrı var karnimda napicam yarabbim çok korkuyorum
tarafından
Korkma doktora git canm
0 oy
(238 puan) tarafından
Dikiş yerinde veya çevresinde biraz ağrı kalıyor ama bu günlük hareketlerimizi kısıtlayacak kadar olmuyor. 2 defa sezeryan doğum yaptım. ilk 2 ay biraz zorlu geçer ama sonrasında bir düzen oturtursunuz. çevrenizden yardım isteyin çok zorlanıyorsanız.
(2,351 puan) tarafından
Sağ ol canım inşallah 2 aya iyi olurum
0 oy
tarafından
Doktora gittin mi canım çünkü 1 ay çok uzun bir süre 
(2,351 puan) tarafından
Gittim hiçbir şey yok diyor dikislerde
tarafından
Usutiyor musun acaba
(2,351 puan) tarafından
İnşallah usutuyorumdur

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 488 göst.
18 Ağustos 2025 Diğer kategorisinde Ececomez61 (543 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 391 göst.
0 oy
5 cevap 250 göst.
0 oy
4 cevap 197 göst.
19 Kasım 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde BESelif (44 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,818 soru

24,674,262 cevap

367,442 kullanıcı

...