Bunun icinmi ağladın
Kizmakla haklisin canm senin yerinde olsam bendr kizardim tartisirdim yorumlardaki bazilari abartma demis ama bence haklisin bende cok kiskancim esimde ayni boyle durumlar sinir edio insani gercekten
1,512,194 soru
24,666,133 cevap
366,984 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın