Tabi ki normal emerken büyük efor sarfediyorlar, terliyorlar. Havalar da çok sıcak. Çok terler tabi.
Benim çocuklar kış bebesi olmasına rağmen terlerdi özellikle kafadan
1,512,700 soru
24,672,689 cevap
367,353 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın