Tabi ki normal emerken büyük efor sarfediyorlar, terliyorlar. Havalar da çok sıcak. Çok terler tabi.
Benim çocuklar kış bebesi olmasına rağmen terlerdi özellikle kafadan
1,512,701 soru
24,672,589 cevap
367,343 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın