Valla sonuna kadar haklı kaynana düşmanı OLARAK yazıyorum bunu kendi evi kendi rahatı üç gün sonra size gelse bu sefer de bende çok kalıyor muhabbeti olacaktır Eminim az aşım ağrısız basım
1,512,826 soru
24,674,436 cevap
367,450 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın