Ne Arkadaşlar BİM’den el blenderi aldım 1500 w kullanışlımı fakirin birde bıçağı böyle iyimi dün almıştım kararsız kaldım bıçağından dolayı odüzler daha iyi dğlmi
1,512,150 soru
24,665,564 cevap
366,955 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın