Ne Arkadaşlar BİM’den el blenderi aldım 1500 w kullanışlımı fakirin birde bıçağı böyle iyimi dün almıştım kararsız kaldım bıçağından dolayı odüzler daha iyi dğlmi
1,512,233 soru
24,666,637 cevap
367,026 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın