Güle güle kullanın afiyet olsun ☺️
Bizim buralarda yok öyle şeyler yaa olsa bile bana kalmaz
Bende bugün bu mesajı aldım Rabbime hamd olsun çok ihtiyacım vardı
Kizilaydan Nedret ettiğim doğrusudur
Güzel günlerde kullansın çocuklar inşallah
Afiyet olsun
1,512,564 soru
24,670,893 cevap
367,252 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın