Güle güle kullanın afiyet olsun ☺️
Bizim buralarda yok öyle şeyler yaa olsa bile bana kalmaz
Bende bugün bu mesajı aldım Rabbime hamd olsun çok ihtiyacım vardı
Kizilaydan Nedret ettiğim doğrusudur
Güzel günlerde kullansın çocuklar inşallah
Afiyet olsun
1,512,675 soru
24,672,180 cevap
367,321 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın