Merhaba arkadaslar ben bebeğimin down oldugunu amniyosentez ile net ogrenmistim rahim.agzi yetmezligim olmasina ragmen serklaj amaliyatimi yapmadılar ve gebeligimi sonlandrmak icin cok baski gordum.
1,512,559 soru
24,670,809 cevap
367,243 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın