Merhaba arkadaslar ben bebeğimin down oldugunu amniyosentez ile net ogrenmistim rahim.agzi yetmezligim olmasina ragmen serklaj amaliyatimi yapmadılar ve gebeligimi sonlandrmak icin cok baski gordum.
1,512,520 soru
24,670,290 cevap
367,215 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın