Merhaba arkadaslar ben bebeğimin down oldugunu amniyosentez ile net ogrenmistim rahim.agzi yetmezligim olmasina ragmen serklaj amaliyatimi yapmadılar ve gebeligimi sonlandrmak icin cok baski gordum.
Rabbim sağ salim kavuştursun canım yavruna insaallah ❤
Sağlıkla kucağına alırsın inşAllah
Down sendromu hastalık değil farkındalıktr özel çocuk o sağlıkla al kucağına güle güle büyüt
Rabbim yardımcın olsun yüreği güzel anne
1,512,456 soru
24,669,371 cevap
367,171 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın