Merhaba arkadaslar ben bebeğimin down oldugunu amniyosentez ile net ogrenmistim rahim.agzi yetmezligim olmasina ragmen serklaj amaliyatimi yapmadılar ve gebeligimi sonlandrmak icin cok baski gordum.
Rabbim sağ salim kavuştursun canım yavruna insaallah ❤
Sağlıkla kucağına alırsın inşAllah
Down sendromu hastalık değil farkındalıktr özel çocuk o sağlıkla al kucağına güle güle büyüt
Rabbim yardımcın olsun yüreği güzel anne
1,512,482 soru
24,669,857 cevap
367,196 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın