0 oy
135 göst.
Diğer kategorisinde (57 puan) tarafından
Kızlar bebeğim 1 buçuk yaşında doğduğundan beri köy beşiği kulandım mobilya besigi aldık salanan ama yatırdım 2 dakka yatıyor saliom kalkıyor bide yüzüne orti değmeden uyumuyor 

1 cevap

0 oy
(10,617 puan) tarafından
Annem bende kullanmış onu. Eğer onda yatirmiyorlarsa yirtarmisim kendimi ağlamaktan sonradan beşik almışlar salla salla dur sürekli sallanmak istemisim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 207 göst.
13 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Melek8663 (2,325 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 520 göst.
16 Nisan 2026 Diğer kategorisinde Azrasudd (313 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 275 göst.
0 oy
9 cevap 631 göst.
11 Temmuz 2025 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Mrvgul (6,343 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,497 soru

24,669,994 cevap

367,201 kullanıcı

...