Benim yok ama Ben Allah'ın o an o sabri verdiğine inanıyorum . Eğer hamile isen bebeğin doğana kadar diğeri 1 yaşını geçmiş oluyor bence çok bi sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. Rabbim gönlüne göre versin inşallah
1,512,716 soru
24,672,884 cevap
367,367 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın