Benim yok ama Ben Allah'ın o an o sabri verdiğine inanıyorum . Eğer hamile isen bebeğin doğana kadar diğeri 1 yaşını geçmiş oluyor bence çok bi sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. Rabbim gönlüne göre versin inşallah
1,512,816 soru
24,674,209 cevap
367,440 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın