0 oy
226 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (14,399 puan) tarafından
Kızlar bana aşı çıktı ve 13 aylık oğlum var emziriyom.sorum emzirirken aşı olan var mı aranızda ben aşı olmak taraftarıyım

6 Cevaplar

+1 oy
(7,436 puan) tarafından
Olabilirsin canım bebeğin de antikor geliştirir emziren arkadaşlarım oldu
-Reklam-
+1 oy
(72 puan) tarafından
Cnm bnm kizimda 13 aylik ben de vurdurdum emziriyorm senin tecihin dediler ama dansitm sonrada bir sknti olmaz dediler bence vurdur siran gecmeden allah korusun kotu hastalik
(14,399 puan) tarafından
Bende vurduraxagim cuma günü inşallah
0 oy
tarafından
Banada çıktı. Ama emzirdigim için vurdurmayi düşünmüyorum
(248 puan) tarafından
Kaç yasindasiniz ve çıkma şartları nedir acaba
0 oy
tarafından
Nasıl çıktı size bnde emziriyirum bana çıkmadı
0 oy
(4,622 puan) tarafından
Keşke bana da çıksa ,emzirenler asi olabiliyor diye duydum
0 oy
tarafından
Canım ben biraz daha bekleme taraftariyim emin olamıyoruz malesef şimdilik evdeyim zaten ama işe başlarken mecbur olucam

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 192 göst.
0 oy
6 cevap 524 göst.
29 Haziran 2025 Diğer kategorisinde Nagiş❤️ (20,184 puan) tarafından soruldu
+1 oy
4 cevap 233 göst.
0 oy
1 cevap 147 göst.

Kategoriler


1,512,674 soru

24,672,172 cevap

367,321 kullanıcı

...