Merhaba kızlar❤
Bu gün bebişlerimin göbeği düştü annemlerle yıkadık çok korktum 5günlük oldular şimdi uyuoyorlar benim gözlerim ayaklarım berbat halde saçımı demiyorum:)Gece toplasan 1saat uyuyorlar
Olsun kötü şey olmasında
Sizler ne yapıyorsunuz canlar❤
İkizlerine nasıl bakabiliyorsun kız helal olsun sana
1,512,166 soru
24,665,790 cevap
366,970 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın