Merhaba kızlar❤
Bu gün bebişlerimin göbeği düştü annemlerle yıkadık çok korktum 5günlük oldular şimdi uyuoyorlar benim gözlerim ayaklarım berbat halde saçımı demiyorum:)Gece toplasan 1saat uyuyorlar
Olsun kötü şey olmasında
Sizler ne yapıyorsunuz canlar❤
İkizlerine nasıl bakabiliyorsun kız helal olsun sana
1,512,220 soru
24,666,364 cevap
367,002 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın