Izi gectim sekiz ay olcak hala dikis yerim aciyor,bi kac ay öncesine kadar ayakta durunca,yada biraz yürüyünce hemen ağrıyordu, ayakta dikilemiyordum,son bir iki aydir iyiym, sadece dokinunca aciyor,keske sezeryan olsaydim diyip ağladığım günler oldu
1,512,191 soru
24,666,113 cevap
366,983 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın