Bende alt modeli var ama çok.memnunum aynı marka diğerleri ucuz xromi çok güzel iyiki almış esim
1,512,240 soru
24,666,697 cevap
367,037 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın